Letenky babočka 12.05.2012 13:36
Teď jsem našla na Student agency letenky do Bangkoku s ČSA za 13174 kč na léto, např.
odlet 24.6 do 24.7. krátké přestupy v Abu Dabi. Z Prahy.
|
|
Teď jsem našla na Student agency letenky do Bangkoku s ČSA za 13174 kč na léto, např.
odlet 24.6 do 24.7. krátké přestupy v Abu Dabi. Z Prahy.
Nene,
pro jednoho,ale zase už tam utratim jen za výlety,Thajsko mi taky tak stálo
Akce CSA na letenky je, povoluje mi to výběr i platbu, ovšem letenky kupovat nebudu. Odkaz zde
http://secure.csa.cz/cs/ibs/specOff2.php?sid=00001f8432e97415730a1e85018175181a981
No právě,s datumem jim to nevyšlo,no snad se něco ještě objeví.
Cestopis napíšu a fotky taky dám.
My jedeme s kámoškou s německou cestovkou,finančně to i pěkně vyšlo.
Ahoj Kafík, taky jsem uvažovala o Srí Lance, jenomže nebyly žádné levnější letenky. Nezapomeň psát cestopis, ať vím, jak to tam vypadá!
Kámoška hledá letenky dost pozdě, tyto letenky od CSA máme od ledna, ale za 14 tis. To, že je teď nabízejí na prázdniny za takovou cenu, je super! Určitě bych neváhala, ještě včera tam byl termín 8.7. - 31.7.
Protože zpáteční letenka je za 23 000! Těch 11472 je jen za let tam...
byldik:Ahojky,už se těšim na Vaše fotky,já letos teda Srí Lanka,ale příští rok zase Thajsko.Letos jede kámoška s rodinou,prý ještě počkají,chtějí tam být déle a neni už tam pěkné datum na odlet zpátky.Snad někde něco bude za tuhle pěknou cenu.
Ahoj, děsí mě představa čekačky 13 hodin v Abu Dhabi, jak se to dá přežít ?
a proč nevyužijete odkaz od Bear ? cvičně jsem si zadal datum 2.-24.7. s cenou 11472 kč ........
Letenky jsme nekoupili protoze jeste jsme nevedeli jestli budeme moc v tomto terminu letet.
Myslite ze se jeste objevi nejaka letenka v terminu: 1.7 - 31.7 za rozumne penize od 13 - 15 tisic? Chceme na 3 tydny.