Thajsko - Cestopisy

Thajsko 8.4.-23.4.2015

Bangkok-->Trat-->Koh Kood-->Ko Wai-->Ko Chang Účastníci zájezdu: Kýťa, Petra=Karel, Petra=Peťana, Pája, Lenka=Eli Naše dovolená v kostce. Zážitky, nějaké ty informace-třeba tim někomu pomůžu.

8.4. Na pražském letišti jsme se sešli rozkouskovaně. Letí nás 5. Máme s sebou jediného chlapa :) Odbavení, těšení se, dobrá nálada. Let do Dubaje trochu divočejší, ale dosedli jsme a čekali 3 hoďky na letadlo do BKK. Vybírala jsem tak, abychom se proletěli Airbusem A380 :D Během čekání nás trochu popadl hlad…Karel si koupila za krásných 500 Kč bagetu a džus u Paula.

9.4. BKK. Pořešili jsme povolení o vstupu a rozměnili část peněz. Rozhodli jsme se cestovat MHD, což bylo celkem ok, až na to dusno..a krosnu na zádech. Ubytování v hostelu SUK11 (1/33 Sukhumvit 11 Klongteoy Nua Wattana, Wattana, 10110 Bangkok-1750 Kč noc za 5 osob) jsem zařizovala už z ČR přes booking. Sprcha-povinná!!! a vyrazili jsme za jediným cílem-MASÁŽ. Cíl nalezen zanedlouho, masáž božská, ale bolelo to jako kráva. Druhý den jsme lítali jak motýlci-ta bolest za to stála. Jediný Pája dostal nabídku na kvalitní sex se shemale…my bohužel nic. Žádná masáž s happyendem se nekonala. Po večeři nás všechny pálila pusa, ale si zvyknem.

10.4. výlet Bangkok–>Ayatthaya–>Bangkok

5:30 budík, docela masakr. Všichni spíme na jednom pokoji, tak si musíme ujasnit kolik minut má jeden člen výpravy na ranní hygienu. Rozhodli jsme 5. Já věnovala celé 4 minuty Pájinovi-musíme si ho hýčkat!

Minivan dorazil s minithajcem se širokýma ramenama (jak si hned Karel povšimla) okolo 6:30. Ano, první jiskřička přeskočila! Za což se nám playboy s Top Gun brýlemi odvděčil malou přehlídkou svého vymakaného těla, vykloubené kyčli do boku a trojicí holubů z frňáku s úžasným doletem…

U benzínky Pája koupil pěkně balené, ale podivné smažené kousky. Nejpublikovatelnějsí výraz „myší bobky“…z balíčku ubylo 6 kousků (Pája tomu dal druhou šanci) a vše končilo v koši.

Ajája (Ayatthaya) byla druhým sídlem krále. Moc pěkný výlet, doporučujeme.

Teplota se vyšplhala na 45 stupňů, 50ka krém už odplul do triček, která nám začala ukazovat své mapy-u některých i dost výrazně barevně podle spodního prádla. V rámci výletu jsme dostali i oběd kam nás připlaval pozdravit varan. Okolo páté jsme dorazily zpět do BKK, hodili sprchu a šli do „restaurace“ na ulici, masáž.

11.4. BKK–>TRAT

Vstávačka? Žádná…stejně se v tom vedru nedá spát. Výsledek poněkud šokující- brali jsme to do 10:30! Střídačka v koupelně-opět věnovány Pájovi 4 minuty. Místo harcorový jízdy busem jsme zvolili auto s řidičem (6000 bathů-cca 4,5hod). Na benzínce jsme pokoupili zas něco na ochutnání. Zjišťujeme, že když něco koupí Pája-stojí to za hovno.

Na okraji Tratu jsme se ubytovali v novém hotelu HII-HII (2 pokoje 1700 bathů). Hladoví se jdem najíst do hotelový restaurace. Místo piva přinesli v plechovce něco co voní jak včerejší masáž.. Místo zeleného čaje doputovalao na stůl něco jako rybník zahřátý na 70 stupňů.

12.4. TRAT–>KOH KOOD

Taxi do přístavu bylo objednáno na 10:00. V 10:19 jsme pojali podezření, že něco není v pořádku.. Po více než pěti telefonátech jsme zjistili, že taxi nenašlo náš hotel a přijedou zpět za !!!3!!! hodiny.

Naštěstí přijeli. Po cestě do přístavu jsme přibrali pár dalších pasažérů. V lodi bylo asi mínus 30, zabalili jsme se do všeho co jsme měli, zapili Kinedryl a vyrazili. Na ostrově nás taxi vzalo na naši ubikaci TA YAI (1500,- za noc pro 5 osob). Ubytko bylo jednoduchý, toaleta a sprcha na pokoji, ale tato místnost neměla strop, takže jsme stejně chodili na společné toalety-tam ten strop sice taky nebyl, ale člověk to může svést na někoho jinýho J

Na pláž (Klong Chao) je to pěšky cca 7 minut, hned to jdem prubnout, zlijem se barevnýma drinkama (měli Happy hours) a jdem chrápat.

13.4. Celodenní výlet na skútrech po KOH KOOD

Ráno vstávačka okolo 7:30, snídaně a příprava batůžků na vejletění.

Motorky (250 bathů kus/den) na nás čekaly před jídelnou. Přes nedůvěru personálu se nám podařilo vyjet první kopeček a s osekáním místní vegetace překonat i první zatáčku. Koupili jsme si benzín ve flašce od fanty a frčeli k naší první zastávce-vodopády Klong Yai Ku Waterfall-rychlé zjištění, že tam neni ani kapka vody a šplhání zpět k motorkám. Dále jsem zavítali do přístavu Ao Salad Pier, kde jsme se koukli na zlatého Budhu a jeli k dalšímu vodopádu Huang Nam, kde sice voda byla, ale tekla čůrkem. Po cestě jsem potkali 500 let starý strom. Na jídlo jsme se zastavili někde-nevíme kde a dali si polévku. Slzy a pot z její konzumace spláchly kýble vody, které na nás vylévaly místní děti oslavující Nový rok. Že sluníčko opaluje i přes mraky se opět potvrdilo…

14.4. Flákačka na skútrech po plážích KOH KOOD

Již na začátku naší cesty jsme byli zlitý od hlavy až k patě od dětí. Párkrát jsme trochu zabloudili, ale nakonec dorazili na pláž Siam. Nádhera. Žádný lidi. Houpačka na palmě (i mě unesla!!). Šnorchlování.

15.5. Leháro na Siam Beach

Plány jsme zase změnili a zůstali tu ještě jeden den a to na Siam beach. Ale prachy docházely.. Nááhodou byla směnárna přímo na Siam beach, takže jsme si vyměnili a vesele užívali dál. Držíc nově směněné bathy v ruce jsme si šli objednat masáž za šumění moře.

Rozhodli jsme se, že pojedem další den na ostrov KO WAI…dovolat se na ubytování nebylo vůbec jednoduché-pak jsme zjistili, že maj už zavřeno. Tak jsme zkusili druhé ubytování (ze tří na celém ostrově) a tam se nám poštěstilo.

Poslední večer jsme trávili v Eco baru, kde je většinou živá hudba, za doprovodu alkoholu Hong Thong nebo SangSom.

16.4. KOH KOOD–>KO WAI

V 9 ráno připlouvá po řece až k našemu ubytování speedboat (700 bathů/osoba). Házíme krosny do lodi a odplouváme. Máváme do roztrhání těl. Za hoďku a něco jsme byli na místě. Sranda z mých úst-hele ten pidi ostrov, to bude ono..tak to sranda nebyla :D Na molu nás vítal místní loverboy, který umí velmi dobře anglicky – Chitchai. Elektřina je zapnutá jen 17:30-22:30. Ubytování (Koh wai ao yai ma) v chatičkách, které na přespání stačej.

Ráj na zemi. Až teda do doby, než si šel Pája přeorganizovat batoh…řev, pomoooc, to je hnus, tady spát nebudu… S nadějí, že najdu na zdi malého pavouka, se vydávám do chatičky. 20cm stonožka jak kráva na zdi. Hm. Co teď. Je jedovatá? Pája vyslán pro pana domácího-taky očekával něco menšího.. Jeho výraz a „o ouuuu“ mluvilo za vše. Prej ať to čekujem, že se hned vrátí. Přišel se sekerou a obr pinzetou. Na likvidaci jsme se nekoukali, ale mrtvolu jsme si už prohlídli. Na otázku-je to jedovatý?-nám bylo odpovězeno-hmmmm, yeees. Pája na noc zatarasil všechny okna-prej kdyby nááhodou to mělo rodinu-a koupali jsme se ve vlastním potu. K pocení nám pomohlo pár panáků na uklidnění po stresu se stonožkou..

17.4. KO WAI

Po noci rozsvícených čelovek a strachu z kousnutí všim možnym jsme se probudili macerovaný vlastní šťávou. Jen co odlepíme oko, odhazujem noční košile, berem plavky a vrháme se do moře. Tohle je to co jsme hledali! Ráj na zemi! Žádný silnice, jen stezky k dalšímu resortu, cedule-pozor na hady a škorpióny. Na otázku co budeme dělat jsem nepřemýšleli ani vteřinu-NIC. Měla jsem tendence zorganizovat alespoň skupinové šnorchlování, částečně se mi to povedlo-aspoň něco. Den trávíme válením, pozorováním krabů. Zařídili jsme ubytko na Ko Changu na další den. Večer máme ryby a 2 flašky rumu.. Rum nám dodal odvahu a po vypnutí proudu se odeberem na pláž a po chvilkovym ostychu se plácnem do vody a pozorujem světélkující plankton okolo nás-náádhera.

18.4. KO WAI–>KO CHANG

Ráno se naposledy vykoupat na naší kýčovité pláži, pobalit a čekat na speedboat v 10:30. Cesta krušná-velký vlny, trochu blivno.

V přístavu Eli musela akutně na WC, šla k někomu domů..čekalo se jen na nás, ale co bychom se stresovali! Lepší čekat, než se po… Posadili nás na korbu a odvezli do předem objednaného ubytka (Oasis), který byl v kopci jak bejk. Já s Pájou jsme se ihned přestěhovali do jinýho resortu(Little Eden)-nee z důvodu kopce, ale už jsme se chtěli v klidu vyspat.

Vyrazili jsme na pláž Lonely beach, kde se nám ani nechtělo do vody-byli jsme zhýčkaný nádhernou vodou a protředím na Ko Wai.. Dost lidí, párty, tak jsme se nechali aspoň namasírovat.

Všichni chtěj na slony-kromě mě. Domlouvá se tedy výlet na slony na další den. Nakonec mě přemluvěj-ale až po ujištění, že na slonovi nebude kovová sedačka.

Večeře ve znamení menšího obžérství mořskýma plodama a drink v Q baru.

19.4. Sloní tábor Ko Chang (1400 bathů)

Výlet do sloního tábora byl pěkný, všichni si to moc užili. Ale moje podmínka nebyla splněna, tudíž jsem výlet na slonovi rázně odmítla a zůstala na základně. Ostatní jeli na dvouhodinovou projížďku s koupáním. Po příjezdu jsme si domluvili transport zpět do BKK a to autem s řidičem (4800bathů/auto). Masáž, to už byla každodenní klasika.

20.4. KO CHANG–>BKK

Pobalit věci, nasnídat se a v 11:00 přistaven minivan. Okolo 18:00 jsme dorazili do našeho prvního ubytování SUK11. Masáž, večeře na ulici.

21.4. BKK

Mě je blbě, zůstávám na hotelu, odpoledne si jdu najít 2 kešky. Ostatní se vydávají taxíkem za 300 bathů do chrámu What Po (600 bathů/osoba). Prej krása-nemůžu posoudit, byla jsem propojená psychicky i fyzicky s toaletní mísou.

22.4. BKK–>domov

Parta se rozhodla trávit den v parku, kde karbanili žolíky. Přišel je navštívit i varan a kdyby ho neodehnal místní pán, bůhví co by komu z naší skupiny ukousl..

Já-Kýťa stále neopustila hotel-jistota je jistota, ale už je líp. Už druhý den jsem bez masáže, chce se mi brečet! Ale zbytek partičky si užil luxusní dvouhodinou péči-Pája samozřejmě jako vždy měl něco extra, i když nechtěl :D Na ulici jsme si domluvili taxi na letiště a ten šmejd jeden nám to pak odmítl.. Sháněli jsme narychlo dalšího s větším autem. Měli jsme štěstí, protože nám po cestě pan taxikář udělal slušný disko a byla nehorázná sranda. Chtěl po nás 600 bathů, ale za tu srandu jsme mu dali 800. Na letiště to trvalo cca 45 minut.

Trochu problémů na odbavení, což u Emirates neznáme, ale nakonec to vyřešili.

Pak už jen dlouhý let a „hurá“ domov.

Shrnutí-příští rok jedu opět na Koh Kood a Ko wai. Vynechávám Ko Chang a místo toho pojedu třeba na Ko Mak. Dlouho mě nic tak neuneslo jako Ko Wai a chci stihnout ještě dobu, kdy tam nejezdí moc turistů.